luni, 31 martie 2008

I Got A Woman

16 comentarii:

Anonim spunea...

mm, je t'aime bien ;). on se rencontre de nouveau?

Anonim spunea...

hmm, nu vrei sa raspunzi comentariului meu. m-am tot uitat, asa, in ideea ca o sa zici si tu ceva. si nimic. incredibil.

e straniu ca e asa, de fata cu toata lumea. cat mi-as dori acum, sa vorbesc cu tine in particular.

ar spunea...

nu stiu frantuzeste..

Anonim spunea...

asta e la misto ca nu stii franceza. in ziua de azi, toata lumea "stie".
da' oricum era mult mai plictisitor daca nu erai putin "evil"

cristina cretu spunea...

@i: asteroidul nu stie franceza....la fel cum nici pantofarul nu vinde pantofi...ba mai mult ...dupa ce ii repara nu vine dupa tine sa te intrebe daca sunt ok. mai sunt si alti la coada :) @ asteroidul: 1 si cu 1 fac doi in mod normal...dar ce e " normalul?" si ce e "i?"

Anonim spunea...

inainte sa se apuce sa scrie un raspuns comentariului (putin spus!) pompos, i… cugata indelung, daca chiar sa o faca sau sa igore complet cuvintele alambicate.
analogiile maiastru compuse insa in micul mesaj o induiosau teribil, erau precum niste povesti fantastice, nascocite din cine stie ce irealitate.
i…nu dorea decat sa-l aduca in simtiri pe creatorul mesajului, oricare ar fi fost el ( a se remarca atat bunavointa cat si Mila lui i… fata de orice fiinta vie), sa-i ridice solzii care cu greu ii apasau pleoapele, orbindu-l complet. insa i… renunta. era prea tarziu, mult prea tarziu…

cu toate astea, ii transmise la randu-i, un mesaj:
i: “sa treaca cat mai repede timpul, ca pare nasol…statu’ la coada.!”
hihi.

ar spunea...

si iata si riposta. oare cum va raspunde cris la noua interventie a personajului "i"..?

cristina cretu spunea...

@i : "Las' ca ti-o repereaza domn'Mitica"

Draga mea, in primul rand, tu ai probleme grave cu logica....trist, dar amuzant:) " niste povesti fantastice, nascocite din cine stie ce irealitate" cum o fi sa nascocesti o poveste,dar sa fie FANTASTICA, si mai mult, din IREALITATE:))))). Ti-as sugera sa lecturezi I.L. CARAGIALE si sa-mi spui si mie in ce personaj te regasesti...in al doilea rand, "i" apreciez curajul de care dai dovada prin reducerea la minim a personalitatii tale ANONIME-I?????penibil.In al treilea rand,pacat ca trebuie sa-l aduci "in simtitiri pe creator", vorba aia daca nu e sculata, nu penetreaza ;. Iar mila, ( scrisa si cu majuscule:))))draga mea, nu are legatura cu trezitul simturilor.*In cazul in care nu intelegi aceasta replica iti recomand sa-mi dai un mail. Adresa o afli de la asteroid.
Mai mult, din acest comentariu singurul cuvant inteligent comunicat este "a renunta".Bravo! Stii tu vorba aia "cand vulpea n-ajunge la struguri , spune ca sunt acri:):)Frumoasa atitudine...yooooouuuu

Deci,care va sa zica,"Femeie, ce tot barai?" ca sa-l citam pe nea Ionica, mentionat mai sus:)))

cristina cretu spunea...

@ ar: si iata cum se implica naratorul care se doreste obiectiv ;)ACTION!:)

Anonim spunea...

Regret impulsivitatea mea. Corect ar fi fost sa rad de tine in sinea mea, dar nu ma pot abtine sa nu-ti rad in fata, acum ca tot te-ai bagat in seama.
Auzi, da tu ai citit ce-ai scris inainte sa trimiti postu’ asta? Adica ala dinainte mai avea (sa zicem) un sens insa asta…pfuai…e(sti) tare stupid(a)…

Andrei, oare de ce se leaga fata asta de mine?... tu trebuie sa stii ;)

Anonim spunea...

* de dinainte
(i... mananca litere;))

ar spunea...

Cris, ce nu inteleg eu... de cand i... e de gen feminin? Pe ce te bazezi?

I, uite ce-ai facut.. ai nascut un conflict pe un blog pe cat de necunoscut, pe atat de pasnic.. tz tz tz

Eu cred ca voi doua (personaje) ati face o pereche buna impreuna.

cristina cretu spunea...

@i: uuuu trezirea:) ne aflam pe un blog:)by the way ;) a da reply la un mesaj sau la "un original post" e a priori... pt cei care viziteaza blogul...dar daca tot m-am bagat stimabilule "i" , am o dilema : in ce m-am bagat pana la urma?:)))si te invit sa-mi rizi si-n fata cu ocazia asta :))) a_ n_y_t_i_m_e:)) ba mai mult si vad ca ai introdus si un alt personaj andrei????:)
@ar: asteroide tu-l stii pe acest andrei??!! :):)))

cristina cretu spunea...

@ar: dupa cum ai sesizat asteroide comentariile mele vizeaza: constructia argumentului si mesajul transmis...ca "i" e de genul feminin sau masculin nu e treaba mea...si i don't give a fuck...am folosit genul feminin in comentariul meu pentru ca atitudinea este una "de muiere":)))..dar daca " i" e barbat atunci ...sta destul de slab la capitolul "cohones" auuuciii:)))
misto filmul jeux d'enfants...ne jucam, ne jucam :)

ar spunea...

totusi.. nu inteleg conflictul.. cum naiba a aparut? ce are i cu cris, sau invers, ce are cris cu i? (intrebarea asta a mai fost) cine stie sa raspunda

cristina cretu spunea...

@ar: sa ne spuna i...ea\el vad ca se agita..e impulsiv(a):))" cugeta indelung"...e profunda (a) asa..." vrea sa trezeasca creatori:):))cu siguranta iti va da raspunsul mult asteptat.

anyway frumos blog...;p